Nejčastější otázky

Máte na nás záludnou otázku? :) Sepsali jsme pro Vás ty nejčastější, třeba zde rovnou najdete odpověď. Pokud ne, neváhejte nás kontaktovat na tel. 734 859 301 nebo e-mailu proradost@dobryandel.cz, rádi Vám poradíme!

Je pro nákup nutná registrace?

Není, stačí naskládat zboží do košíku a objednat :)

Nejde mi vložit do košíku více než 20 kusů od jednoho výrobku, proč?

Máte-li zájem o větší množství kusů od jednoho výrobku, kontaktujte nás prosím na telefonním čísle 734 859 301 nebo na e-mailu proradost@dobryandel.cz. Rádi s Vámi větší objednávku vyřešíme. Upozorňujeme, že zboží není určeno k dalšímu prodeji viz Obchodní podmínky.

Jak se ke mně zboží dostane a kolik mě to bude stát?

Veškeré informace o možnostech dopravy najdete v sekci Dodací podmínky.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

To bohužel není možné. Zboží není skladováno v sídle nadace. Prosím, vyberte si z nabízených možností dopravy.

Mohu vaše zboží prodávat na akci a pak vám poslat výtěžek?

Základním pilířem fungování Systému pomoci Dobrého anděla je transparentnost a adresnost. Protože výtěžky ani jiné hotovostní sbírky tyto dva principy nepodporují, žádné takovéto akce nerealizujeme. Proto prosíme, abyste takovéto sbírky ani Vy neorganizovali.

Pro více informací o možnostech pomoci s propagací myšlenky Dobrého anděla nás neváhejte kontaktovat na e-mailu apostolove@dobryandel.cz. Děkujeme!

Budou peníze za výrobky použity na pomoc rodinám?

Ne, neboť na e-shopu nelze dodržet pilíře, na kterých nadace Dobrý anděl stojí - zejména pilíř Do posledního haléře. Více informací o těchto principech najdete na našem webu. Finanční prostředky za prodané zboží jsou využívány na pokrytí provozních nákladů nadace. Cena výrobků se skládá z nákupní ceny zboží, provozních nákladů souvisejících s pořízením a uskladněním zbožím a obchodní přirážky.

Chci se stát Dobrým andělem, jak na to?

Jednoduše se stačí zaregistrovat na webových stránkách nadace a začít přispívat. Vaše finanční pomoc bude rodinám odeslána do posledního haléře. Díky svému Andělskému účtu si navíc můžete přečíst konkrétní příběhy rodin, kterým pomáháte.

Chci vrátit zboží, jak mám postupovat?

Do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží jej můžete vrátit bez udání důvodu nepoužívané a v neporušeném obalu na adresu Arlego Fulfillment s.r.o., Chebská 21/659, 322 00 Plzeň 5 - Křimice. Peníze Vám vrátíme nejpozději do 30 kalendářních dnů. V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit na e-mailu proradost@dobryandel.cz nebo na telefonním čísle 734 859 301.

Jak postupovat v případě výměny zboží, například kvůli nesedící velikosti?

Rádi Vám s výměnou zboží pomůžeme, napište nám na e-mail proradost@dobryandel.cz nebo zavolejte na telefonní číslo 734 859 301.

Potřebuji reklamovat zboží, co mám dělat?

Kontaktujte nás na e-mailu proradost@dobryandel.cz nebo nám zavolejte na telefonní číslo 734 859 301. Zboží můžete také rovnou společně s popisem vady zaslat na adresu Arlego Fulfillment s.r.o., Chebská 21/659, 322 00 Plzeň 5 - Křimice, obratem se Vám ozveme. Více informací o možnostech reklamace najdete v Reklamačním řádu.